Моїм завданням є виявлення
гіперактивних дітей за допомогою надійного й валідного
психологічного інструментарію.
Для дітей старшого дошкільного та молодшого шкільного віку:
Вивчення різноманітних аспектів гіперактивності молодших школярів (пізнавальних процесів, емоційно - мотиваційної сфери, соціально - психологічного статусу учня):
Для дітей старшого дошкільного та молодшого шкільного віку:
Вивчення різноманітних аспектів гіперактивності молодших школярів (пізнавальних процесів, емоційно - мотиваційної сфери, соціально - психологічного статусу учня):
> тест Тулуз - Пьєрона
> Вивчення інтел'екту(Д.Векслер)
> Діагностика уваги( А.Пьєрон - Рузер)
> Діагностика типів пам'яті (М. Битянова, Т. Азарова)
> Методика «Заучування 10 слів» ( О.Лурія)
> Проективна методика визначення рівня сомооцінки « Драбинка» (Т. Дембо, С.Рубинштейн)
> Проективна методика визначення рівня тривожності (М.Прихожан)
> Проективна методика вивчення особистості « Неіснуюча тварина»(А.Венгер)
> Питальник шкільної мотивації та адаптації (Н. Лусканова)
> Проективна методика соціального спілкування особистості (Р.Жиль)
> Проективна методика « Кінеститичний малюнок сім'ї» (Р.Бернс і Кауфман)
> Соціометрія (Дж.Морено)
Після виявлення
таких дітей разом з педагогами та батьками здійснюю психокорекцію емоційної
сфери та поведінки дитини:
> проведенням різних тренінгів;
> проведенням різних тренінгів;
пам'ятка для батьків гіперактивної дитини
(розроблені конкретні рекомендації);
> проведення психологічних практикумів для педагогів з метою володіння навичками взаємодії з гіперактивними дітьми, консультування вчителя, пам'ятка для вчителя по роботі з гіперактивною дитиною (розроблені конкретні рекомендації);
> безпосередньо займаюся з дитиною індивідуально, а також в групі гіперактивних дітей по спеціально розробленій програмі.
> проведення психологічних практикумів для педагогів з метою володіння навичками взаємодії з гіперактивними дітьми, консультування вчителя, пам'ятка для вчителя по роботі з гіперактивною дитиною (розроблені конкретні рекомендації);
> безпосередньо займаюся з дитиною індивідуально, а також в групі гіперактивних дітей по спеціально розробленій програмі.
Пропоную Вашій увазі ігри, які розвивають навички вольової регуляції та
виробляють у дітей посидючість.
Фізкультхвилинка
«Кричалки – шепотілки - мовчалки» (розвиток рухової пам’яті, спостережливості,
вольової регуляції, уміння діяти за зразком)
Із різнокольорового картону зробити 3 силуети
долоні: червоний, жовтий, синій. Це — сигнали. Коли ведучий піднімає червону
долоню — «кричалку» — можна бігати, кричати, шуміти; жовту долоню — «шепотілку»
— можна тихо пересуватись та шепотітися; на синю долоню — «мовчалку» — діти
повинні завмерти на місці та не ворушитися. (Гра закінчується сигналом
«мовчалка».)
Дидактична вправа
«Розфарбуй предмети» (розвиток вмінь зосереджуватись на сприйнятті об’єкта)
Дітям пропонується розфарбувати предмети у відповідні
кольори.
Немає коментарів:
Дописати коментар