неділя, 14 квітня 2013 р.

Презентація напрямку «Робота з гіперактивними дітьми»



Моїм завданням є виявлення гіперактивних дітей за допомогою надійного й валідного психологічного інструментарію.
Для дітей старшого дошкільного та молодшого шкільного віку:
Вивчення різноманітних аспектів
гіперактивності молодших школярів         (пізнавальних процесів, емоційно - мотиваційної сфери, соціально - психологічного статусу учня):

>    тест Тулуз - Пьєрона
>    Вивчення інтел'екту(Д.Векслер)
>    Діагностика уваги( А.Пьєрон - Рузер)
>    Діагностика типів пам'яті (М. Битянова, Т. Азарова)
>    Методика «Заучування 10 слів» ( О.Лурія)
>    Проективна методика визначення рівня сомооцінки « Драбинка» (Т. Дембо, С.Рубинштейн)
>    Проективна методика визначення рівня тривожності (М.Прихожан)
>    Проективна методика вивчення особистості « Неіснуюча тварина»(А.Венгер)
>    Питальник шкільної мотивації та адаптації (Н. Лусканова)
>    Проективна методика соціального спілкування особистості (Р.Жиль)
>    Проективна методика « Кінеститичний малюнок сім'ї» (Р.Бернс і Кауфман)
>    Соціометрія (Дж.Морено)
Після виявлення таких дітей разом з педагогами та батьками здійснюю психокорекцію емоційної сфери та поведінки дитини:
>
    проведенням різних тренінгів;
 пам'ятка для батьків гіперактивної дитини (розроблені конкретні рекомендації);
>
    проведення психологічних практикумів для педагогів з метою володіння навичками взаємодії з гіперактивними дітьми, консультування вчителя, пам'ятка для вчителя по роботі з гіперактивною дитиною (розроблені конкретні рекомендації);
>    безпосередньо займа
юся з дитиною індивідуально, а також в групі гіперактивних дітей по спеціально розробленій програмі.

Пропоную Вашій увазі ігри, які  розвивають навички вольової регуляції та виробляють у дітей посидючість.
Фізкультхвилинка «Кричалки – шепотілки - мовчалки» (розвиток рухової пам’яті, спостережливості, вольової регуляції, уміння діяти за зразком)
Із різнокольорового картону зробити 3 силуети долоні: червоний, жов­тий, синій. Це — сигнали. Коли ведучий піднімає червону долоню — «кричалку» — можна бігати, кричати, шуміти; жовту долоню — «шепотілку» — можна тихо пересуватись та шепотітися; на синю долоню — «мовчалку» — діти повинні завмерти на місці та не ворушитися. (Гра закінчується сигна­лом «мовчалка».)
Дидактична вправа «Розфарбуй предмети» (розвиток вмінь зосереджуватись на сприйнятті об’єкта)
Дітям пропонується розфарбувати предмети у відповідні кольори.
 

Немає коментарів:

Дописати коментар