1. Обов’язковість і відповідальність
|
1.
|
Вважаю для себе важливим
добиватися, щоб колектив мого класу працював краще
|
4
|
3
|
2
|
1
|
0
|
2.
|
Вношу пропозиції по
удосконаленні роботи класу
|
4
|
3
|
2
|
1
|
0
|
3.
|
Самостійно організую окремі
заходи в класі
|
4
|
3
|
2
|
1
|
0
|
4.
|
Беру участь у підведенні
підсумків роботи класу, у визначенні найближчих завдань
|
4
|
3
|
2
|
1
|
0
|
2. Бережливість
|
1.
|
Акуратно користуюся
бібліотечними книгами
|
4
|
3
|
2
|
1
|
0
|
2.
|
Бережно відношусь до шкільних
меблів
|
4
|
3
|
2
|
1
|
0
|
3.
|
Бережно відношусь до свого одягу
|
4
|
3
|
2
|
1
|
0
|
4.
|
Економлю природні ресурси
(електроенергію, воду, папір)
|
4
|
3
|
2
|
1
|
0
|
3.Дисципліна
|
1.
|
Знаю і виконую Правила для учнів
|
4
|
3
|
2
|
1
|
0
|
2.
|
Завжди уважний на уроках, не
заважаю слухати іншим пояснення вчителя
|
4
|
3
|
2
|
1
|
0
|
3.
|
Беру участь у позакласних
заходах, які проводяться у класі, школі
|
4
|
3
|
2
|
1
|
0
|
4.
|
Розумію свою відповідальність за
результати роботи класного колективу
|
4
|
3
|
2
|
1
|
0
|
4.Ставлення до навчання
|
1.
|
Приходжу до школи з виконаним
домашнім завданням
|
4
|
3
|
2
|
1
|
0
|
2.
|
При підготовці домашнього
завдання намагаюся не просити допомоги дорослих
|
4
|
3
|
2
|
1
|
0
|
3.
|
Використовую додаткову
літературу ( користуюсь Інтернетом)
|
4
|
3
|
2
|
1
|
0
|
4.
|
Акуратний, гарний виконавець, точний
|
4
|
3
|
2
|
1
|
0
|
5.Ставлення до праці
|
1.
|
Своєчасно та точно виконую
доручені мені завдання
|
4
|
3
|
2
|
1
|
0
|
2.
|
Беру участь у трудових рейдах
(прибирання класу, території школи)
|
4
|
3
|
2
|
1
|
0
|
3.
|
Виконую трудові доручення
батьків
|
4
|
3
|
2
|
1
|
0
|
4.
|
Добровільно виконую всі
доручення
|
4
|
3
|
2
|
1
|
0
|
6.Доброта та чуйність
|
1.
|
Намагаюсь допомогти іншим учням,
а також молодшим у вирішенні труднощів, які виникають перед ними
|
4
|
3
|
2
|
1
|
0
|
2.
|
Ввічливий з дорослими, уступаю
місце старшим
|
4
|
3
|
2
|
1
|
0
|
3.
|
Не реагую на випадкові зіткнення
у шкільних коридорах, допомагаю молодшим
|
4
|
3
|
2
|
1
|
0
|
4.
|
До мене завжди можна звернутися
за допомогою
|
4
|
3
|
2
|
1
|
0
|
7.Чесність та справедливість
|
1.
|
Вважаю, що необхідно відповідати
за свої вчинки
|
4
|
3
|
2
|
1
|
0
|
2.
|
Чесно зізнаюся, якщо щось накоїв
|
4
|
3
|
2
|
1
|
0
|
3.
|
Осуджую свого товариша, якщо він
розповів дорослому про вчинок товариша без його присутності при розмові
|
4
|
3
|
2
|
1
|
0
|
4.
|
Відкрито и сміливо висловлюю
свою думку перед любим колективом
|
4
|
3
|
2
|
1
|
0
|
8.Простота та скромність
|
1.
|
Говорячи про свої успіхи, не
забуваю про успіхи товаришів
|
4
|
3
|
2
|
1
|
0
|
2.
|
Розумію, що людину поважають не
за гроші
|
4
|
3
|
2
|
1
|
0
|
3.
|
Інколи люблю похвалитися
|
4
|
3
|
2
|
1
|
0
|
4.
|
Можу дружити з дівчатами та
хлопцями іншої національності
|
4
|
3
|
2
|
1
|
0
|
9.Культура спілкування
|
1.
|
Відвідую музеї, виставки, театри
не рідше одного разу на місяць
|
4
|
3
|
2
|
1
|
0
|
2.
|
Серед телевізійних передач
дивлюсь навчальні, пізнавальні фільми. Слухаю не тільки сучасну музику, а і
класичну
|
4
|
3
|
2
|
1
|
0
|
3.
|
Слідкую за своєю мовою, не
допускаю, щоб у моїй присутності говорили грубо, некоректно, нецензурно
|
4
|
3
|
2
|
1
|
0
|
4.
|
Дотримуюся правил у громадських
місцях (у тому числі у транспорті)
|
4
|
3
|
2
|
1
|
0
|
10.Колективізм, почуття товаристськості
|
1.
|
Задоволений відношення моїх
товаришів до учнів інших класів
|
4
|
3
|
2
|
1
|
0
|
2.
|
Готовий відстоювати інтереси
всього колективу школи у інших колективах та громадських організаціях
|
4
|
3
|
2
|
1
|
0
|
3.
|
Готовий допомогти своїм
однокласникам виконати домашнє завдання або доручення дорослих
|
4
|
3
|
2
|
1
|
0
|
4.
|
Готовий відповісти за результати
своєї роботи та результати роботи своїх товаришів
|
4
|
3
|
2
|
1
|
0
|
Методика опрацювання анкети по визначенню рівня вихованості учня класу
Завдання учням:
прочитати питання анкети та дати відповідь, довго не задумуючись, оцінюючи себе
по 5- бальній шкалі (розшифровка дається на дошці) :
0 - завжди ні або ніколи
1 - дуже рідко, частіше випадково
2 - частіше ні, ніж так, інколи згадую
3 - частіше так, ніж ні, інколи забуваю
4 - завжди так, постійно.
Результати одного пункту додаються і діляться
на 16 (максимальна кількість балів)
Наприклад, (
3+4+3+4)/16=
Потім додаються
показники по всім пунктам та діляться на 10
(1+0.9+0.7+0.6+0.5+1+1+1+0.2+0.5)/10=
- До 0,5 –
низький рівень вихованості
- 0,6 –
рівень вихованості нижче середнього
- 0,7 –
0,8 – середній рівень вихованості
- До 0,9
рівень вихованості вище середнього
- 1 –
високий рівень вихованості
Потім складаються показники кожного учня і діляться на кількість учнів:
отримуємо рівень вихованості класу (від учнів).
Класний керівник оцінює учнів без допоміжних питань по10 пунктам по
5-бальній шкалі.
Так само оцінюють батьки.
Потім показники порівнюються і робляться висновки.
1.
Низький
рівень – слабка, нестійка позитивна поведінка, яка регулюється в основному
вимогами дорослих та іншими зовнішніми стимулами та збудниками, самоорганізації
і саморегуляції ситуативні.
2.
Середній
рівень – властива самостійність, прояви самоорганізації і саморегуляції,
відсутня громадська позиція.
3.
Достатній
рівень – позитивна самостійність у діяльності, громадська позиція ситуативна.
4.
Високий
рівень – стійка і позитивна самостійність у діяльності та поведінці,
проявляється активна громадська та громадянська позиція.
Немає коментарів:
Дописати коментар