пʼятниця, 1 березня 2013 р.

Анкета по визначенню рівня вихованості учня класу


1. Обов’язковість і відповідальність
1.
Вважаю для себе важливим добиватися, щоб колектив мого класу працював краще
4
3
2
1
0
2.
Вношу пропозиції по удосконаленні роботи класу
4
3
2
1
0
3.
Самостійно організую окремі заходи в класі
4
3
2
1
0
4.
Беру участь у підведенні підсумків роботи класу, у визначенні найближчих завдань
4
3
2
1
0


2. Бережливість
1.
Акуратно користуюся бібліотечними книгами
4
3
2
1
0
2.
Бережно відношусь до шкільних меблів
4
3
2
1
0
3.
Бережно відношусь до свого одягу
4
3
2
1
0
4.
Економлю природні ресурси (електроенергію, воду, папір)
4
3
2
1
0
3.Дисципліна
1.
Знаю і виконую Правила для учнів
4
3
2
1
0
2.
Завжди уважний на уроках, не заважаю слухати іншим пояснення вчителя
4
3
2
1
0
3.
Беру участь у позакласних заходах, які проводяться у класі, школі
4
3
2
1
0
4.
Розумію свою відповідальність за результати роботи класного колективу
4
3
2
1
0
4.Ставлення до навчання
1.
Приходжу до школи з виконаним домашнім завданням
4
3
2
1
0
2.
При підготовці домашнього завдання намагаюся не просити допомоги дорослих
4
3
2
1
0
3.
Використовую додаткову літературу ( користуюсь Інтернетом)
4
3
2
1
0
4.
Акуратний, гарний  виконавець, точний
4
3
2
1
0
5.Ставлення до праці
1.
Своєчасно та точно виконую доручені мені завдання
4
3
2
1
0
2.
Беру участь у трудових рейдах (прибирання класу, території школи)
4
3
2
1
0
3.
Виконую трудові доручення батьків
4
3
2
1
0
4.
Добровільно виконую всі доручення
4
3
2
1
0
6.Доброта та чуйність
1.
Намагаюсь допомогти іншим учням, а також молодшим у вирішенні труднощів, які виникають перед ними
4
3
2
1
0
2.
Ввічливий з дорослими, уступаю місце старшим
4
3
2
1
0
3.
Не реагую на випадкові зіткнення у шкільних коридорах, допомагаю молодшим
4
3
2
1
0
4.
До мене завжди можна звернутися за допомогою
4
3
2
1
0
7.Чесність та справедливість
1.
Вважаю, що необхідно відповідати за свої вчинки
4
3
2
1
0
2.
Чесно зізнаюся, якщо щось накоїв
4
3
2
1
0
3.
Осуджую свого товариша, якщо він розповів дорослому про вчинок товариша без його присутності при розмові
4
3
2
1
0
4.
Відкрито и сміливо висловлюю свою думку перед любим колективом
4
3
2
1
0
8.Простота та скромність
1.
Говорячи про свої успіхи, не забуваю про успіхи товаришів
4
3
2
1
0
2.
Розумію, що людину поважають не за гроші
4
3
2
1
0
3.
Інколи люблю похвалитися
4
3
2
1
0
4.
Можу дружити з дівчатами та хлопцями іншої національності
4
3
2
1
0
9.Культура спілкування
1.
Відвідую музеї, виставки, театри не рідше одного разу на місяць
4
3
2
1
0
2.
Серед телевізійних передач дивлюсь навчальні, пізнавальні фільми. Слухаю не тільки сучасну музику, а і класичну
4
3
2
1
0
3.
Слідкую за своєю мовою, не допускаю, щоб у моїй присутності говорили грубо, некоректно, нецензурно
4
3
2
1
0
4.
Дотримуюся правил у громадських місцях (у тому числі у транспорті)
4
3
2
1
0
10.Колективізм, почуття товаристськості
1.
Задоволений відношення моїх товаришів до учнів інших класів
4
3
2
1
0
2.
Готовий відстоювати інтереси всього колективу школи у інших колективах та громадських організаціях
4
3
2
1
0
3.
Готовий допомогти своїм однокласникам виконати домашнє завдання або доручення дорослих
4
3
2
1
0
4.
Готовий відповісти за результати своєї роботи та результати роботи своїх товаришів
4
3
2
1
0
Методика опрацювання анкети  по визначенню рівня вихованості учня           класу

Завдання учням: прочитати питання анкети та дати відповідь, довго не задумуючись, оцінюючи себе по 5- бальній шкалі (розшифровка дається на дошці) :
                    0 -   завжди ні або ніколи
                    1 -   дуже рідко, частіше випадково
                    2 -   частіше ні, ніж так, інколи згадую
                    3 -   частіше так, ніж ні, інколи забуваю
                    4 -   завжди так, постійно.
 Результати одного пункту додаються і діляться на 16 (максимальна кількість балів)
Наприклад, ( 3+4+3+4)/16=

Потім додаються показники по всім пунктам та діляться на 10
(1+0.9+0.7+0.6+0.5+1+1+1+0.2+0.5)/10=
  • До 0,5 – низький рівень вихованості
  • 0,6 – рівень вихованості нижче середнього
  • 0,7 – 0,8 – середній рівень вихованості
  • До 0,9 рівень вихованості вище середнього
  • 1 – високий рівень вихованості 

Потім складаються показники кожного учня і діляться на кількість учнів: отримуємо рівень вихованості класу (від учнів).

Класний керівник оцінює учнів без допоміжних питань по10 пунктам по 5-бальній шкалі.

Так само оцінюють батьки.

Потім показники порівнюються і робляться висновки.

1.      Низький рівень – слабка, нестійка позитивна поведінка, яка регулюється в основному вимогами дорослих та іншими зовнішніми стимулами та збудниками, самоорганізації і саморегуляції ситуативні.
2.      Середній рівень – властива самостійність, прояви самоорганізації і саморегуляції, відсутня громадська позиція.
3.      Достатній рівень – позитивна самостійність у діяльності, громадська позиція ситуативна.
4.      Високий рівень – стійка і позитивна самостійність у діяльності та поведінці, проявляється активна громадська та громадянська позиція.


Немає коментарів:

Дописати коментар